Gabinet okulistyczny – usługi dla pacjentów z Wawra

W gabinecie okulistycznym zarówno mieszkańcom Wawra, jak i innych miejsc wykonujemy szczegółowe badania diagnostyczne, m.in. także w kierunku alergicznych chorób oczu. Objawy najczęściej występujące przy zapaleniu spojówek wywołanym uczuleniem to m.in.:

• światłowstręt,
  • pieczenie i swędzenie oczu,
  • uczucie ciała obcego pod powiekami,
  • łzawienie,
  • obrzęk i zaczerwienienie spojówek,
  • zmiany skórne na powiekach.

W kwestii radzenia sobie w tego typu schorzeniach ważne jest wykluczenie czynnika alergizującego. Jeśli się nie da, tak jak w przypadku zapalenia spojówek wywołanego pyleniem roślin, wtedy niezbędne są środki farmakologiczne.

Wizyta u okulisty elementem profilaktyki

O oczy należy dbać, a podstawowym zadaniem każdego jest ich regularna kontrola u okulisty. Narząd trzeba wspomagać także zastosowaniem odpowiedniej diety, regularnym snem i unikaniem czynników szkodliwych, takich jak używki. Oprócz tego ważna jest także ochrona wzroku przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB, bez której oczy są narażone na różnego rodzaju schorzenia i zwyrodnienia.

Diagnostyka u okulisty dziecięcego pacjentów z Wawra

Mali pacjenci są również narażeni na schorzenia narządu wzroku, dlatego tak ważne jest jego systematyczne badanie u okulisty dziecięcego. Nie tylko pacjentom z Otwocka, ale także Wawra i innych miejsc wykonujemy pełną analizę widzenia, wykorzystując nowoczesne aparaty. Dziecko nie odczuwa żadnego dyskomfortu, a wykonanie diagnostyki zajmuje zaledwie kilka minut. Zapewniamy warunki, w których najmłodsi czują się bezpiecznie i miło.