Okulista – Karczew

Okulista przyjmujący pacjentów z Karczewa, Otwocka czy Falenicy zajmuje się między innymi doborem odpowiednich szkieł kontaktowych i okularów. Wybieramy jeden z trzech rodzajów soczewek: jednoogniskowych, dwuogniskowych lub progresywnych i dopasowujemy je pod względem parametrów. Ostatecznie wystawiamy receptę, którą można zrealizować w dowolnym punkcie optycznym.

Nowoczesna diagnostyka okulistyczna dzieci i dorosłych

W naszym gabinecie dysponujemy sprzętem, który umożliwia przeprowadzenie wnikliwej analizy narządu wzroku u dzieci i dorosłych. Jednym z diagnozowanych przez nas schorzeń jest astygmatyzm, czyli zniekształcenie rogówki oka powodujące niewyraźne widzenie. Wada ta może dotyczyć zarówno małych pacjentów, jak i tych starszych, a w jej leczeniu stosujemy korygowanie soczewkami cylindrycznymi. Objawy towarzyszące chorobie to między innymi:

• bóle głowy,
  • zamglone i nieostre widzenie,
  • zamazywanie obrazów, a zwłaszcza konturów przedmiotów,
  • problemy z widzeniem przestrzennym.

Zespół suchego oka i inne choroby diagnozowane u okulisty

Pacjenci z Karczewa i okolic w gabinecie okulistycznym są poddawani diagnostyce na przykład w przypadku zespołu suchego oka. Jest to choroba, która może być związana z różnymi schorzeniami towarzyszącymi, takimi jak cukrzyca, otyłość czy depresja. Pojawia się w tych zaburzeniach, które są ściśle związane z małą ilością snu lub brakiem ciągłości w odpoczynku. Wraz z postępem cywilizacyjnym przypadłość ta dotyka coraz większą grupę pacjentów, a sposobem na poradzenie z nią sobie jest poprawa jakości snu.